Typy POS a POP materiálů: od stojánků až po stropní poutače

13. 05. 2025 | Loomík

POS a POP nejsou jen o woblerech a letácích. Možností je mnohem víc a některé typy umí zaujmout víc než celá kampaň. Je proto důležité mít přehled základních i méně tradičních materiálů, se kterými se v místě prodeje dá pracovat. A taky kdy má který z nich smysl použít.

Základní typy POS/POP materiálů

Existuje nejlepší typ?

Neexistuje univerzálně nejlepší typ POS/POP materiálu. Každý má svoje specifika a hodí se do jiného prostředí. Například wobblery v lékárně budou působit rušivě, ale v supermarketu můžou perfektně upozornit na slevu. Totem ve stísněném prostoru nebude fungovat vůbec, zato v showroomu může být nepřehlédnutelným prvkem.

Než se pustíte do výroby, je důležité znát prostředí, kde bude materiál stát a přemýšlet o tom, co má říct a komu.

Když chcete něco extra:

POS/POP navíc nemusí být jen o klasice. Můžete navrhnout i řešení na míru:

Možností, jak být v místě prodeje vidět, je spousta. A výběr správného typu POS nebo POP materiálu je klíčem k tomu, aby vaše sdělení nezaniklo mezi ostatními. A pokud s návrhem nebo výběrem formátu tápete, ozvěte se. Rádi vám poradíme, co bude vaší značce sedět nejlíp.