Pátý díl Loomenovin. Co se stalo ve světě designu, marketingu a jak to vidí někteří z Loomeni.
Tahle kampaň dokazuje, že stačí dobrá fotka a je z velké části hotovo.
Pro mě trochu obyčejný a je tam toho moc.
Tohle je můj vítěz. SUPER!
Super vtipný spot.
To co u Chodova funguje velmi dobře se tady jen potvrzuje. Povedené fotky, jednoduchý text. Skvělý.
Ano, je to podobné jako Westfield, ale za mě je tato reklama o dost lepší. Rozdíl je hlavně v menším počtu textu přes fotku, která už sama o sobě říká hodně.
Nejčtenější deník v Praze je zároveň nejnevkusnější deník v Praze.
Od deníku Metro už ani nic jiného nečekám.
Proč ne.
Stejné logo a jen k němu přidali ikonku navíc. Proč? Líbí se mi claim „push to better“, ale myslím, že kvůli tomu nemuseli do loga přidávat ikonku, která je i u nich na webu tak malinká, že nejde rozpoznat, co to má být.
Asi proč ne. Ale je to suchý.
Mně se tohle moc líbí a za mě je to vítěz! Líbí se mi kompozice, barvy a ihned mě napadne, že se jedná o mezinárodní hudební fesival.
Nic co by jsme už neviděli po sté. Extra zářivé barvy – nejlépe modrá, černý text – nejlépe psaný na boku, vzhůru nohama a tak dále.. Jo je to pěkný ale je to ohraný.
Návrh působí luxusně a zároveň trochu hravě – přesně jako Český lev.
Já nevím. Zdravé potraviny jsou drahé. A tenhle vizuál mě od nákupu čokolády moc neodradil. Takže za 3.
Neurazí, nenadchne.
Jako vizuál je to pěkný, ilustrace povedená, zpracování fajn. Pak vidím logo, které tam v takové podobě nemá co dělat a kazí celý dojem z vizuálu.
Zaujalo mě to a myslím, že to vzbuzuje správné emoce. Jen jsem musela v metru někomu skoro dýchat za krk, abych přečetla, co je tam napsané.
Smutné
Jak se tohle stane?
Vtipné, jendoduché a dobře zpracované. Líbí se mi to.
Nápad dobrý, ale asi netoužím po KFC tak moc, abych v tom okně viděla kyblík. 🙂
Nevím, je to taková nic neříkající. Je tu jen text, tak proč nepoužít lepší font. Takhle to působí jak reklama na lékárnu.
Fajn claim, vizuální zpracování trochu vázne. Ale vlastně mě hned trkne, že je to Heureka.