Loomenoviny IV

Čtvrtý díl Loomenovin. Co se stalo ve světě designu, marketingu a jak to vidí někteří z Loomeni.

Copy - jídlo

Loomen 1

Super! Slovní spojení je skvělé a zpracování ještě lepší. 🙂

Loomen 2

Skvělá hra se slovy a povedené grafické zpracování.

Mailchimp

Loomen 1

Hezké, barevné a vtipné plakáty. Video je skvělé! Pěkný nápad, dost vtipné a jasně podané informace.

Loomen 2

Vtipná reklama hlavně ve video provedení! Ale i jako statické by mě na ulici zaujaly a chtěla bych vědět, o co se jedná.

Česká spořitelna nový vizuál

Loomen 1

Přijde mi to fajn. Jednoduché a výstižné. Barevné plakáty jsou dobře vidět a vždy si je v metru přečtu.

Loomen 2

Jasné a stručné sdělení. Nemám tomu vlastně co vytknout, ale myslím, že by se s vizuálem dalo ještě víc pohrát… a proto dávám jen 8 bodů.

Pikao

Loomen 1

Pěkné zpracování. Ale reklamu bych asi přeskočila.

Loomen 2

Super retro fotomontáž.

Česká spořitelna LOGO

Loomen 1

Bílá verze loga. Neměla by taková být u každého logomanuálu? Takže vezmeme to co existuje a dáme pod to barevný obdélník. Nazveme to nejzásadnější změnou vizuální identity a je to.

Loomen 2

Logo se mi líbí. Po opuštění od původních nudných barev se otevírá více možností, jak logo používat. Je zřejmé, že se poslední dobou Česká Spořitelna snaží cílit na mladší ročníky a myslím si, že se jí to daří.

Ibalgin

Loomen 1

Graficky se mi to líbí, zaujme to a je to pořádně vidět. Sdělení reklamy mi přijde ale mimo. Ibalgin nebo antidepresiva.. kdo ví, nicméně růžová pilulka očividně vyřeší každý problém.

Loomen 2

Vizuál mě zaujal, ale se sdělením této kampaně silně nesouzním. Ujela vám tramvaj, tak si dejte Ibalgin? No nevím…

Klid v duši si nekoupíš

Loomen 1

Nevím, nějak mě to vůbec nezaujalo. Vlastně netuším o čem je na vizuálu řeč. Nepůsobí to na mě moc povedeně.

Loomen 2

Tento styl ilustrace se moc na billboardech nevidí a je to příjemná změna. Jen trochu bojuji s kompozicí a vlastně mi není pořád jasné, na co je to reklama.