První díl Loomenovin. Co se stalo ve světě designu, marketingu a jak to vidí někteří z Loomeni.
Povedená kampaň, která má zároveň skvělý insight. Jak děti naučit vypořádat se s negativními emocemi. U Monopoly se naštve asi každý, kdo tu hru kdy hrál. Takže je to trefné, vtipné a zároveň to má něco navíc.
Nemám tomu co vytknout. Obecně se mi reklamy tohoto typu hodně líbí! Škoda, že jich je v Česku jako šafránu.
Vtipné a dobře odkomunikované. Já jsem určitě cílovka, kdybych hledala práci, okamžitě stahuji tuhle aplikaci. :))
Nápad, který zaujme. Nejde z toho ihned nejde poznat, že tvary psů znázorňují písmena, ale člověk se u toho alespoň zasměje po tom, co to objeví.
Černá s těmi barvami dobře funguje a ilustrace dominant Prahy jsou jednoduché a dobře poznatelné. Za mě je to i mnohem přehlednější, jelikož se stále ztrácím, tak pro mě super. 🙂 Líbí se mi to.
Na první pohled se mi to hodně líbí, přijde mi to moderní a černá na mě působí až „luxusním“ dojmem. Byla jsem se na místě podívat, abych zjistila, jestli jsou cedule dobře viditelné. Pro mě a můj 20/20 zrak ano, ale pro staršího člověka, který metro nezná? Nedokážu posoudit.
Nemyslím si, že zrovna u této značky lidem dojde, že se jedná o logo, co má odkazovat na historii automobilky, pokud to byl záměr. Je to nuda. Určitě by se s tím dalo udělat více.
Staronové logo Citroen mi nepřijde moc zajímavé. Přijde mi ukvapené a myslím, že by se dalo více promyslet a nevracet se pouze k návrhu z roku 1919. I když je to skvělý příklad toho, jak se trendy vrací zpátky do módy.
Koukala jsem na to asi 5x, že v tom uvidím taky ty negativní komentáře, co jsem všude četla. Ale mě se to i po páté líbí. Přijde mi to vtipné a zajímavé. Plakáty jsou taková klasika pinterestu ale celkově mi to přijde povedené.
Na první pohled jsem se loga trochu zděsila, až ve vizualizacích jsem ho trochu více pochopila a zalíbilo se mi. Ale trochu mě mrzí, že si jsou poslední dobou loga měst a krajů hodně podobná.