Scrollujete a přeskočíte reklamu dřív, než vůbec začne? Vaši zákazníci dělají totéž. Pokud chcete, aby zastavili, máte na to asi tak 1,3 vteřiny. Proto potřebujete silný hook. A potřebujete ho mít hned na začátku.
Hook = háček. Ne, není to ten rybářský.
Je to úvodní prvek, který slouží k zachycení pozornosti.
A může mít různé podoby:
Ale… není to jen o jedné větě, je to celý první dojem – kombinace vizuálu, textu, střihu a zvuku.
Protože i ta nejlepší kampaň se skvělým scénářem a grafikou vám nebude fungovat, pokud lidé „neprojdou” přes začátek. Bez hooku se videa nedokoukají, bannery se přeskočí a vy tak můžete během 1 vteřiny přijít o potencionální konverze.
1. Mluvte přímo ke své cílovce
Reklama musí okamžitě působit relevantně. To znamená:
Příklad:
2. Pracujte s emocí
Lidé jsou zvědaví. Mají rádi humor. Dojměte je, naštvěte je nebo šokujte.
Příklad:
Zaujetí vzniká tam, kde něco cítíme.
3. Buďte konkrétní
Obecné fráze nefungují. Lidé reagují na konkrétní věci.
4. Spojte vizuál a copy
Silný hook není jen o textu nebo jen o střihu. Je to celá souhra toho, co se stane v první vteřině.
První věta, obraz, gesta, hudba. Funguje to jako celek – copywriter a grafik by měli pracovat společně (i když se třeba nemají rádi).
Využijte otázku v textu
Testujte různé formáty hooku
Začněte od konce, nebo od prostředka
Používejte titulky
Ověřujte výkonnost, sledujte data
Hook je přesně ten moment, kdy se všechno rozhodne! A pokud lidem nedáte důvod zůstat během první vteřiny, no tak potom nezůstane nikdo.
Takže.. jestli potřebujete pomoct zaujmou – dejte nám vědět.
Víme, jak na to a rádi vám pomůžeme!