Loomenoviny II

Druhý díl Loomenovin. Co se stalo ve světě designu, marketingu a jak to vidí někteří Loomeni.

McDonald ponožkový vizuál

Loomen 1

Mekáč má super příspěvky. Co se týče takových věcí je to fajn, do hudby by se ale pouštět neměli. 🙂

Loomen 2

Super nápad. Musela jsem se podívat podruhé, protože se mi na tom něco nezdálo – a hele, jsou tam ponožky. 🙂

Praha 6 nové logo

Loomen 1

Logo je nuda. Za mě je absolutně bez nápadu.. Nicméně plakáty se mi zdají fajn, jen aby se pak takto i tvořily.

Loomen 2

Rozumím provedení na plakátech, ale samotné logo je za mě slabé…

T-mobile billboard

Loomen 1

To je skvělé! Pro každou kapsu, včetně monstra. Jednoduché, ale baví to.

Loomen 2

Tohle mě svou barevností zaujalo na Hradčanské. Za mě super! Jsou tam malé detaily, které jde objevovat, když člověk čeká na tramvaj.

The Screem

Loomen 1

Tohle mi přijde fajn zapojení něčeho, co každý zná a už to určitě někdy viděl, se situací, kterou je potřeba řešit a přitáhnout pozornost. Za mě dobrá kombinace.

Loomen 2

The Scream mě hodně baví! Za mě jasný vítěz. Má to nápad, vyvolává emoce a cením grafické ztvárnění.

Colgate

Loomen 1

Funny věc, trochu creepy, ale i tak jsem se zasmála. 🙂

Loomen 2

Vtipná, oddechová reklama.

Český červený kříž

Loomen 1

Tento vizuál u mě zatím vede. Naprosto povedené a pochopitelné zpracování bez textu.

Loomen 2

Mám z toho rozporuplné pocity, tak se mi tento počin špatně hodnotí. Ale o to asi jde. Nápad se mi líbí, z provedení mám husí kůži.