Druhý díl Loomenovin. Co se stalo ve světě designu, marketingu a jak to vidí někteří Loomeni.
Mekáč má super příspěvky. Co se týče takových věcí je to fajn, do hudby by se ale pouštět neměli. 🙂
Super nápad. Musela jsem se podívat podruhé, protože se mi na tom něco nezdálo – a hele, jsou tam ponožky. 🙂
Logo je nuda. Za mě je absolutně bez nápadu.. Nicméně plakáty se mi zdají fajn, jen aby se pak takto i tvořily.
Rozumím provedení na plakátech, ale samotné logo je za mě slabé…
To je skvělé! Pro každou kapsu, včetně monstra. Jednoduché, ale baví to.
Tohle mě svou barevností zaujalo na Hradčanské. Za mě super! Jsou tam malé detaily, které jde objevovat, když člověk čeká na tramvaj.
Tohle mi přijde fajn zapojení něčeho, co každý zná a už to určitě někdy viděl, se situací, kterou je potřeba řešit a přitáhnout pozornost. Za mě dobrá kombinace.
The Scream mě hodně baví! Za mě jasný vítěz. Má to nápad, vyvolává emoce a cením grafické ztvárnění.
Funny věc, trochu creepy, ale i tak jsem se zasmála. 🙂
Vtipná, oddechová reklama.
Tento vizuál u mě zatím vede. Naprosto povedené a pochopitelné zpracování bez textu.
Mám z toho rozporuplné pocity, tak se mi tento počin špatně hodnotí. Ale o to asi jde. Nápad se mi líbí, z provedení mám husí kůži.