Loomenoviny XIII

Co se šustlo ve světě grafiky? Let’s have a Look!

Celní správa

Loomen 1

Pěkný návrh, pěkné zpracování a využití rámečku z loga do fotek. Pokud se to bude držet a opravdu využívat jak má, tak je to povedené. Nic ale zázračného v tom taky nevidím.

6/10.

Loomen 2

Líbí se mi využití loga jako rámečku na plakáty a sociální sítě, ale nejsem fanoušek zkracování slov do prvních písmen.

 

5/10!

Honda

Loomen 1

Když nemáš nápad, použij co frčelo před 60 lety, přidej výrazné barvy k prezentaci a je to. Nic nového ale logo je jednodušší a působí to lépe než předchozí verze.

 

5/10

Loomen 2

Rebrand se mi líbí. Stále je Honda rozpoznatelná, ale působí moderněji, což je přesně to, co nové modely potřebují. Zároveň je vtipné, jak se vrací stará loga – logo je obdobné jako Honda z roku 1961.

 

10/10, za mě dobrý!

Lidl

Čerstvosti máme plnou hlavu. V regálech ji proto nenajdete. To zpracování je děsivé a celé to působí jak špatné pokračování Slunovratu. Otázka je, jaký díl je větší horor.

 

2/10, prostě blbý.

Loomen 2

Zaujme to, ale přijde mi to nedotažené. 

6/10

SK Hranice

Loomen 1

Logo působí asi stejně jako název. Nezapamatuji si to a je zbytečné nad tím přemýšlet.

 

1/10. Ze soucitu.

Loomen 2

Proč je to tak křivé?

 

1/10. Nejde jinak.