Loomenoviny VIII

Přečtěte si novinky ze světa grafiky a marketingu. Je tu další vydání Loomenovin, které vás dostanou do kolen.

Nekonečný Seznam.cz

Loomen 1

Seznam.cz v nové brandové kampani sází na nekonečno. Nekonečně zábavný, nekonečně inspirativní, nekonečně užitečný. Tak přesně takový má být nový komunikační koncept nejen pro Seznam.cz, ale i jeho přidružené brandy. Hlavním hrdinou je už klasicky seznamácký pes, který je ale nově v digitální podobě.

A jak se mi líbí? Nevím, jestli mě ten pes děsí, nebo ohromuje tím, jak je reálný. Nicméně placatý Seznam byl za mě víc cool.

Loomen 2

No, uvidíme, čím nás nekonečný Seznam.cz ohromí. Určitě ale musím pochválit práci 3D designera. Namodelovat psa s 1,5 milionem chlupů byla asi docela fuška. Pro celou kampaň si Seznam.cz vybral píseň Neverending Story z Nekonečného příběhu. Vím, že nostalgie v marketingu funguje dobře, mě se ale tohle spojení se Seznamem nijak nedotklo.

Decathlon

Loomen 1

„Dekáč“ přišel s novou letní kampaní. Nemůžu si ale pomoct, ale mě to nezaujalo. Ani fotky, ani copy, ani kompozice.

Loomen 2

Za mě taky trochu bezvýrazná nuda. Myslím, že hlavně s copy se dalo ještě pohrát.

Jihlavský mezinárodní festival dokumentárních filmů

Loomen 1

Pěkný! Provedení je fajn, je to cool designovka. Jen, na co že ten plakát je? Na první pohled to není vůbec jasný.

Loomen 2

Proč ne. Za mě v poho.

Twitter, teda vlastně X

Loomen 1

Zdá se, že Elonovi uletěly včely. Teda vlastně ptáček. It’s a no for me.

Je to šok, ale tak je to Musk. Dalo se čekat, že ve Twitteru nezůstane na kameni kámen. Jsem zvědavá, co s sebou X ještě přinese.

Bang Olufsen/Spotify

Loomen 1

Super. Tohle mě hodně baví. Má to něco navíc a zaujme to! Za mě vítěz tohohle měsíce.

Loomen 2

Peckový zpracování! Škoda, že nemá tahle spolupráce nějaký větší přesah…