Přečtěte si novinky ze světa grafiky a marketingu. Je tu další vydání Loomenovin, které vás dostanou do kolen.
Seznam.cz v nové brandové kampani sází na nekonečno. Nekonečně zábavný, nekonečně inspirativní, nekonečně užitečný. Tak přesně takový má být nový komunikační koncept nejen pro Seznam.cz, ale i jeho přidružené brandy. Hlavním hrdinou je už klasicky seznamácký pes, který je ale nově v digitální podobě.
A jak se mi líbí? Nevím, jestli mě ten pes děsí, nebo ohromuje tím, jak je reálný. Nicméně placatý Seznam byl za mě víc cool.
No, uvidíme, čím nás nekonečný Seznam.cz ohromí. Určitě ale musím pochválit práci 3D designera. Namodelovat psa s 1,5 milionem chlupů byla asi docela fuška. Pro celou kampaň si Seznam.cz vybral píseň Neverending Story z Nekonečného příběhu. Vím, že nostalgie v marketingu funguje dobře, mě se ale tohle spojení se Seznamem nijak nedotklo.
„Dekáč“ přišel s novou letní kampaní. Nemůžu si ale pomoct, ale mě to nezaujalo. Ani fotky, ani copy, ani kompozice.
Za mě taky trochu bezvýrazná nuda. Myslím, že hlavně s copy se dalo ještě pohrát.
Pěkný! Provedení je fajn, je to cool designovka. Jen, na co že ten plakát je? Na první pohled to není vůbec jasný.
Proč ne. Za mě v poho.
Zdá se, že Elonovi uletěly včely. Teda vlastně ptáček. It’s a no for me.
Je to šok, ale tak je to Musk. Dalo se čekat, že ve Twitteru nezůstane na kameni kámen. Jsem zvědavá, co s sebou X ještě přinese.
Super. Tohle mě hodně baví. Má to něco navíc a zaujme to! Za mě vítěz tohohle měsíce.
Peckový zpracování! Škoda, že nemá tahle spolupráce nějaký větší přesah…