Loomenoviny VI

Šestý díl Loomenovin. Co se stalo ve světě designu, marketingu a jak to vidí někteří z Loomeni.

PiD ilustrace

Loomen 1

Ilustrace jsou moc pěkné. Ale způsob, jakým je to psané už ne. Celkově mi příjde, že je to nahnané do extrému, možná je to úmysl ale má to na mě v závěru dost negativní dopad.

Loomen 2

Vtipné povedené ilustrace. Jen ten tón mi není moc příjemný. Vím, že se jedná o nadsázku, ale trochu se bojím, abych někoho nepohoršila, když si budu v tramvaji číst knížku. 🙂

Trh knih

Loomen 1

Nevím. Asi dobrý.

Loomen 2

Za mě super! Vizuál mě zaujal a ihned jsem z něj pochopila, o co se jedná. Slogany se mi taky líbí, jsou vtipné a jdou rovnou k věci.

VoZP

Loomen 1

Takhle ne. Nápad kampaně je skvělý. Způsob a provedení je hrozný. Ani to nepůsobí věrohodně. Vypadá to, že se někdo probral z kóma, kde trávil posledních 35 let a první věc co udělal, když se probral byla takhle kampaň.

Loomen 2

Kampaň je zajímavá, ale ten vizuál moc nechápu. Vlastně si všímám toho, že v těchto Loomenovinách jsou tři věci, které působí starším nemoderním stylem (anebo se vrací ke svému starému konceptu). To se teď dělá? 🙂

Pepsi nové logo

Loomen 1

Pěkné. Víc než samotné logo se mi ale líbí způsob, jakým k výsledku došli. 🙂

Loomen 2

Čím víc se na něj dívám, tím víc se mi začíná líbit.

Praha NFT

Loomen 1

Já to nechápu. Proč jsou tam ty postavičky..?

Loomen 2

Zajímavý koncept, jak získat peníze na pražské památky. Nejsem ale fanoušek vizuální podoby NFT múz, připadají mi takové bez duše a až moc ve stylu à la 2000.