Šestý díl Loomenovin. Co se stalo ve světě designu, marketingu a jak to vidí někteří z Loomeni.
Ilustrace jsou moc pěkné. Ale způsob, jakým je to psané už ne. Celkově mi příjde, že je to nahnané do extrému, možná je to úmysl ale má to na mě v závěru dost negativní dopad.
Vtipné povedené ilustrace. Jen ten tón mi není moc příjemný. Vím, že se jedná o nadsázku, ale trochu se bojím, abych někoho nepohoršila, když si budu v tramvaji číst knížku. 🙂
Nevím. Asi dobrý.
Za mě super! Vizuál mě zaujal a ihned jsem z něj pochopila, o co se jedná. Slogany se mi taky líbí, jsou vtipné a jdou rovnou k věci.
Takhle ne. Nápad kampaně je skvělý. Způsob a provedení je hrozný. Ani to nepůsobí věrohodně. Vypadá to, že se někdo probral z kóma, kde trávil posledních 35 let a první věc co udělal, když se probral byla takhle kampaň.
Kampaň je zajímavá, ale ten vizuál moc nechápu. Vlastně si všímám toho, že v těchto Loomenovinách jsou tři věci, které působí starším nemoderním stylem (anebo se vrací ke svému starému konceptu). To se teď dělá? 🙂
Pěkné. Víc než samotné logo se mi ale líbí způsob, jakým k výsledku došli. 🙂
Čím víc se na něj dívám, tím víc se mi začíná líbit.
Já to nechápu. Proč jsou tam ty postavičky..?
Zajímavý koncept, jak získat peníze na pražské památky. Nejsem ale fanoušek vizuální podoby NFT múz, připadají mi takové bez duše a až moc ve stylu à la 2000.