Loomenoviny V

Pátý díl Loomenovin. Co se stalo ve světě designu, marketingu a jak to vidí někteří z Loomeni.

Westfield Chodov

Loomen 1

Tahle kampaň dokazuje, že stačí dobrá fotka a je z velké části hotovo.

Loomen 2

Pro mě trochu obyčejný a je tam toho moc.

Levis 150 let

Loomen 1

Tohle je můj vítěz. SUPER!

Loomen 2

Super vtipný spot.

Pizza 360

Loomen 1

To co u Chodova funguje velmi dobře se tady jen potvrzuje. Povedené fotky, jednoduchý text. Skvělý.

Loomen 2

Ano, je to podobné jako Westfield, ale za mě je tato reklama o dost lepší. Rozdíl je hlavně v menším počtu textu přes fotku, která už sama o sobě říká hodně.

Metro

Loomen 1

Nejčtenější deník v Praze je zároveň nejnevkusnější deník v Praze.

Loomen 2

Od deníku Metro už ani nic jiného nečekám.

Sodastream - nové logo

Loomen 1

Proč ne.

Loomen 2

Stejné logo a jen k němu přidali ikonku navíc. Proč? Líbí se mi claim „push to better“, ale myslím, že kvůli tomu nemuseli do loga přidávat ikonku, která je i u nich na webu tak malinká, že nejde rozpoznat, co to má být.

United Islands of prague

Loomen 1

Asi proč ne. Ale je to suchý.

Loomen 2

Mně se tohle moc líbí a za mě je to vítěz! Líbí se mi kompozice, barvy a ihned mě napadne, že se jedná o mezinárodní hudební fesival.

Český lev

Loomen 1

Nic co by jsme už neviděli po sté. Extra zářivé barvy – nejlépe modrá, černý text – nejlépe psaný na boku, vzhůru nohama a tak dále.. Jo je to pěkný ale je to ohraný.

Loomen 2

Návrh působí luxusně a zároveň trochu hravě – přesně jako Český lev.

Dáme jídlo

Loomen 1

Já nevím. Zdravé potraviny jsou drahé. A tenhle vizuál mě od nákupu čokolády moc neodradil. Takže za 3.

Loomen 2

Neurazí, nenadchne.

Soucitně s Kafkou

Loomen 1

Jako vizuál je to pěkný, ilustrace povedená, zpracování fajn. Pak vidím logo, které tam v takové podobě nemá co dělat a kazí celý dojem z vizuálu.

Loomen 2

Zaujalo mě to a myslím, že to vzbuzuje správné emoce. Jen jsem musela v metru někomu skoro dýchat za krk, abych přečetla, co je tam napsané.

Kniha Spánková revoluce

Loomen 1

Smutné

Loomen 2

Jak se tohle stane?

KFC kyblík

Loomen 1

Vtipné, jendoduché a dobře zpracované. Líbí se mi to.

Loomen 2

Nápad dobrý, ale asi netoužím po KFC tak moc, abych v tom okně viděla kyblík. 🙂

Heureka Valentýn

Loomen 1

Nevím, je to taková nic neříkající. Je tu jen text, tak proč nepoužít lepší font. Takhle to působí jak reklama na lékárnu.

Loomen 2

Fajn claim, vizuální zpracování trochu vázne. Ale vlastně mě hned trkne, že je to Heureka.