Čtvrtý díl Loomenovin. Co se stalo ve světě designu, marketingu a jak to vidí někteří z Loomeni.
Super! Slovní spojení je skvělé a zpracování ještě lepší. 🙂
Skvělá hra se slovy a povedené grafické zpracování.
Hezké, barevné a vtipné plakáty. Video je skvělé! Pěkný nápad, dost vtipné a jasně podané informace.
Vtipná reklama hlavně ve video provedení! Ale i jako statické by mě na ulici zaujaly a chtěla bych vědět, o co se jedná.
Přijde mi to fajn. Jednoduché a výstižné. Barevné plakáty jsou dobře vidět a vždy si je v metru přečtu.
Jasné a stručné sdělení. Nemám tomu vlastně co vytknout, ale myslím, že by se s vizuálem dalo ještě víc pohrát… a proto dávám jen 8 bodů.
Pěkné zpracování. Ale reklamu bych asi přeskočila.
Super retro fotomontáž.
Bílá verze loga. Neměla by taková být u každého logomanuálu? Takže vezmeme to co existuje a dáme pod to barevný obdélník. Nazveme to nejzásadnější změnou vizuální identity a je to.
Logo se mi líbí. Po opuštění od původních nudných barev se otevírá více možností, jak logo používat. Je zřejmé, že se poslední dobou Česká Spořitelna snaží cílit na mladší ročníky a myslím si, že se jí to daří.
Graficky se mi to líbí, zaujme to a je to pořádně vidět. Sdělení reklamy mi přijde ale mimo. Ibalgin nebo antidepresiva.. kdo ví, nicméně růžová pilulka očividně vyřeší každý problém.
Vizuál mě zaujal, ale se sdělením této kampaně silně nesouzním. Ujela vám tramvaj, tak si dejte Ibalgin? No nevím…
Nevím, nějak mě to vůbec nezaujalo. Vlastně netuším o čem je na vizuálu řeč. Nepůsobí to na mě moc povedeně.
Tento styl ilustrace se moc na billboardech nevidí a je to příjemná změna. Jen trochu bojuji s kompozicí a vlastně mi není pořád jasné, na co je to reklama.