Třetí díl Loomenovin. Co se stalo ve světě designu, marketingu a jak to vidí někteří z Loomeni.
Tuto kampaň si pamatuji a přesně si také pamatuji, jak mě ten kapr děsil. Ryba se zuby není nic pěkného.
Trochu děsivé, ale alespoň se člověk pozastaví. Připomíná mi to Colgate z minulých Loomenovin.
Vtipné a hezky zpracované. Líbí se mi ten nápad, nepůsobí to jako každá druhá banka.
Trochu něco jiného než běžná Komerčka. A líbí se mi jak provedení, tak nápad.
Za mě je tohle vítěz. Zpracování je super a nápad skvělý. Ve videu babička na větvi taky pobaví. Moc povedené. 🙂
Moc pěkné a myslím, že hodně maminek se v tom pozná.
Pěkné zpracování. Láhev je vidět na první dobrou, ale ničemu nevadí. Naopak to působí pěkně vánočně.
Skvělý nápad, hned v tom vidím lahev Plzně. Za mě vítěz.
Vybírám chuť Coca-Coly. Pepsi má pěkné kampaně a umí zaujmout, nicméně tento kousek se mi moc nezdá.
Nějak mě to nebaví. Přijde mi to, jako bych se koukala klíčovou dírkou do minulosti. 🙂
To je tak depresivní, že bych se snad do toho divadla bála jít. Nápad to má dobrý, ale zpracování je nějak mimo.
Dobré navázání na předchozí komunikaci, ale asi by mě to nepřesvědčilo si předplatné koupit.
Ikea katalog na oblečení. Fotky jsou super, ale moc vánoční to není. Vizuál je hezky poskládaný, ale to je tak vše.
Video reklamy se mi líbí více, než tyto vizuály. Je tam toho moc a vlastně vůbec nevím, na co se soustředit.
Působí to lacině. Vizuály jsou obyčejné, nejsou nijak zajímavé, zpracování taky nic moc. Že se jedná o vánoční kampaň bych asi neřekla.
Není na tom nic špatného, ale denně takových bannerů vidím hodně. 🙂